MOVILIDAD INTERNACIONAL::CONVOCATORIA PLAZAS ERASMUS Y BILATERAL CON FINES DE ESTUDIOS

MUY IMPORTANTE

MOVILIDAD INTERNACIONAL 2013/14

::

CONVOCATORIA PLAZAS ERASMUS Y BILATERAL CON FINES DE ESTUDIOS

O 15 DE XANEIRO PUBLÍCOUSE A CONVOCATORIA DE PRAZAS DE MOBILIDADE (ERASMUS E BILATERAL) PARA O CURSO 2013/14. O plazo de presentación de solicitudes estará aberto ata o 7 de febreiro. Nesta convocatoria modifícanse os requisitos idiomáticos para facer a mobilidade e simplifícase o proceso de asignación de prazas. Os estudantes só competirán cos seus compañeiros do mesmo centro e deberán acreditar un coñecemento mínimo da língua de impartición na universidade de destino (inglés, francés e alemán), ou quedarán obligados a cursar un A2 (italiano, portugués e outras línguas) na UDC ou en destino. A UDC ofrece gratuitamente a todos os estudantes a posibilidade de acreditar o seu nivel en inglés, alemán e francés no Centro de Línguas, mediante unha proba de nivel. Ademais, esíxese a todos os estudantes aprobar un mínimo do 20% dos créditos obxecto de recoñecemento á súa volta a UDC.

CARTEL MOVILIDAD 1314