• Historico 2012-2013

MOVILIDAD INTERNACIONAL EUAT::TERCERA CONVOCATORIA PLAZAS MOVILIDAD INTERNACIONAL ERASMUS Y BILATERAL CON FINES DE ESTUDIOS

Terceira convocatoria de prazas de mobilidade internacional para estudantes para o curso 2013/2014: Erasmus e Mobilidade Bilateral

Formulario de solicitude online:

IMPORTANTE:

A conta de correo electrónico que se indique para rexistrarse no formulario de solicitude online deberá ser a proporcionada pola UDC. No caso de desconocer estos datos diríxase o seu centro ou o LERD. Esta será a dirección que a ORI utilice en todo momento para poñerse en contacto con vostede.

O estudante deberá rexistrarse no formulario de solicitude online co mesmo nome e apelidos que figuran no seu DNI, pero sen tildes.

Os formularios enviados online deben imprimirse e entregarse asinados na ORI para ser válidos antes da data límite.

Data limite: Un mes antes do inicio previsto da estadía en destino, ou da data limite de presentación de candidaturas en destino, e, en todo caso, antes do 1 de abril de 2014.

Más información en: